Guess theme

Fotograf Photography
En säkerhetsvakt i rådhusfönstret.
Fotograf Photography
En busschaufför i bussens öppning.
Fotograf Photography
 En åskådare i vimlet.

Outside Lund City Hall yesterday when The King and Queen of Sweden visited Lund.
What is theme I have chosen? Have a guess, please.

FOTOTRISS – Gissa temat

About B i r g i t t a

Sometimes I like what I see – then I shoot! – Sometimes I don't like what I see – then I shoot too!

Posted on April 6, 2013, in Black & White, challenge, Lund, People, Photography, question, svartvit and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 27 Comments.

  1. Tema FOTOGRAFERA kanske?🙂
    Mycket spännande bilder du har tagit!

  2. Ja, där står de och fotograferar! Första bilden gör mig ju lite orolig …

    Mitt tema var smidesjärn, främst för kvinnor, men jag gissar att du skrev din kommentar samtidigt som jag skrev min så du såg den inte😉

  3. Alla verkar de fotografera när kungen kommer till stan. Men den första fotar väl för att fånge eventuella skummisar på bild. I fall att.🙂

  4. Jag gissar på övervakning. Eller kanske fotografering.

  5. Jag tänker på ögonblicksbilder när jag ser dina bilder:) Snyggt fotat och en fin triss!

  6. Fotografering…tänker jag på till din fina triss…=)

    Kram Ninni

  7. Här fotograferas det🙂 Så det känns naturligt att gissa på just det!
    http://provtyckningar.blogspot.se/

  8. Photographie royale…. Je devine qu’il s’agit de photographier le roi de Suède…😉

    Turistfotografering, folk älskar att fotografera alla slags kändisar trots allt och kungligheter fascinerar alltid folk…

  9. Foto är min gissning. Trevligt med svartvita foton. Det gillar jag. Min länk är nedan.
    http://karingafallan.blogspot.se/2013/04/fototriss-gissa-temat.html

  10. Tror också att fotografering är temat

  11. Hm … tenker det er fotografere eller fotograf som er gjennomgangstema🙂
    Ha en fin dag 🙂

    http://www.starbear.no/mormor/2013/04/07/fototriss-del-214-gissa-temat/

  12. Undrar om du kanske blev fotograferad av vakten i rådhusfönstret? Bilderna i svartvitt ger ett intryck av dokumentärfoto.

  13. Fotografering😉 Det är kul det ! Jättefina bilder i s/v

  14. Eftersom vi håller på med Fototriss är det väl fotografera🙂
    Fina bilder!

  15. Gissar som övriga …..

  16. Fina bilder och bra triss!

  17. Hej
    Mysiga bilder i svartvitt🙂 jag gissar på att ditt tema är “Fotografering”
    Trevlig sida du har / Sami

  18. En tydlig röd tråd här, något med foto måste det ju vara. Bra triss!

  19. Fotografer är ditt tema!

  20. Riktigt fina bilder! =) Jag tror att temat är Fotografer =)

  21. Gissar på foto😀

  22. Förlåt… Glömde svara på din fråga…. JAg stickar på en kofta som heter bredbond😀

  23. Bra svar! Fotograf är temat🙂

  24. Finurligt tema, att se hur andra fotograferar tänker man aldrig på🙂

  25. Snygg triss! Och väldigt passande tema, att fotografera!🙂

Leave a Reply

