Siluetter

Sun star

Jag satte på ett UV-filter och fotograferade rakt mot solen i väster. Centralstationen i Lund ståendes ovan och krypandes nedan.Sun

Sista bilden är min egen lilla glipa ut mot rymden från balkongdörren.Sun behind

Fototriss – Siluetter.

 

About B i r g i t t a

Sometimes I like what I see – then I shoot! – Sometimes I don't like what I see – then I shoot too!

Posted on March 23, 2013, in challenge, Lund, Photography, Postaday, Sky and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 12 Comments.

  1. Läckra bilder🙂

  2. Så fina siluettbilder!

  3. Fina trissbilder och speciellt gillar jag den översta med tågens kraftledningar.

  4. Snyggt fotade trissbilder! Perfekta siluettbilder:)

  5. Snygg stjärnsol i de två första bilderna…det gillar jag! Fint tolkat!

    Ha en skön söndag!

  6. Toppenfina siluettbilder…snyggt trissat….särskilt den sista…..=)

    Kram Ninni

  7. Tack för tipset! Läcker triss!

  8. En väldigt lyckad triss i siluetter. Bra alla tre på sitt sätt🙂

  9. Bra bilder till temat!
    Alltså när du skriver så om uvfiltret så blir jag konfunderad, tror att jag har det på alla mina objektiv men har glömt vilken funktion det fyller🙂 nu måste jag googla!

  10. Jättefina bilder!

  11. Häftiga siluetter! Gillar trean, annorlunda!

Leave a Reply

