#Fototriss Sport

Jag väljer cykelsporten. Den är påträngande tydlig i Lund😉

Bikes

Här cyklar alla utom jag. Trots att jag har en Skeppshult i cykelstallet.

Bike

Inte är det så lätt att utöva sporten dessa snöslaskdagar! Tyvärr!

Bike

Fototriss

About B i r g i t t a

Sometimes I like what I see – then I shoot! – Sometimes I don't like what I see – then I shoot too!

Posted on December 15, 2012, in Black & White, challenge, Photography, Postaday, svartvit and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 20 Comments.

  1. snygg monokrom triss.

    AX

  2. Aäsongen lockar ju inte till någon cykeltur precis😉 Bara att försöka cykla i snömodden skulle, i o för sig, vara en sport😉
    http://provtyckningar.blogspot.se/

  3. Fina cykelbilder i svartvitt. Jag skulle nog inte heller ge mig ut på cykeltur i det här snövädret.

  4. Härligt trissat med fina bilder!
    Ha en fin söndag!

  5. Cykelsport gillas alltid… själv satte jag in min cykel i cykelrummet efter om och men… du vet säkert, då jag ordade om det på FB😉

  6. SNygga bilder där den första blir min favorit!

    Ha en skön söndag!

  7. Fina svartvita bilder!

  8. Det kan inte vara lätt att ta sig fram i slasket och inte heller lätt att hitta sin cykel bland alla andra. Fint trissat!

  9. Underbara svartvita cykelbilder! Idag får cykeln stå för min del, det är halt och moddigt ure!

  10. Cykla är härligt men bara på barmark. Fina bilder. Själv cyklar jag bara halva året, inte i vinterväder:).

  11. Det är säkert lite kalt att cyckla på vintern. Vackra bilder och detaljer .

  12. En Skeppshult, på tok för bra cykel för att stå oanvänd på vintern. Skaffa dubbdäck och klä dig vettigt så kommer du att tycka det är jättekul.
    Kul bildreprtage om sådana som aldrig ger upp🙂

  13. Nu blir jag plötsligt påmind av vad jag verkligen gillade då jag bodde i Stockholm och saknar här. Att cykla !!🙂 Härliga svart/vita bilder. Kan föstå att det inte inbjuder till cykelturer när snön är ivägen. Trevligast på barmark.

  14. Nä min cykel får också stå under vintern, snyggt med den svartvita trissen!

  15. Flott denne trissen i svarthvitt på ditt sykkeltema!🙂

  16. kan inte bestämma mig om det idioti eller coolt att cykla i detta väder!Jag gör det inte i alla fall.
    Mitten bilden blir min favvo!Så talande och vem vill sätta sig på denna?!

  17. Det finns de som cyklar ändå, vår granne har dubbdäck på sin vintercykel.

  18. Framförallt är det ju en sport att ta sig cyklande hela vintern igenom. Snygga trissbilder.

  19. Cyklar är så fina!🙂 Fin triss!

Leave a Reply

